سفارش آنلاین خدمات برش لیزری [ ارسال فوری ] لیزرکات (5)

پیشنهاد آنلاین سرویس ها برش لیزری [ ارسال فوری ] – لیزرکات
برش لیزر استیل

میزان مرغوب بودن حاشیه برش با اعتنا به جریان برش، در ادامه محدوده ضخامت ورق از 5 تا 35 میلیمتر مناسب است. میزان مرغوب بودن حاشیه برش فوق العاده هست و لبههای مربعی ظریف و سوای سرباره برش ورق استیل نازک برش ورق استیل نازک میدهد.

برش لیزر استیل

در ادامه رویه واترجت، چنانچه پمپی با دبی به اندازه به جهت پشتیبانی از چند هد بخرید، می توان چند نازل برش واترجت را با یک پمپ تقویتکننده واحد اجرا کنید.  This po᠎st has be en generated with the ᠎he᠎lp ᠎of GSA Content Gener at​or D emoversi​on!

با همین حال، بعضا از سه یا این که چهار سیستم پلاسما بر روی یک دستگاه به کارگیری میکنند، البته همین موقعیت خاص به تولیدکنندگان مرحله بالایی هست که حجم بالایی از قطعات شبیه را به جهت یک خط تولید، فراهم میکنند.

پس از تابش اشعه لیزر بر بر روی مرحله استیل با اعتنا به اقتدار لیزر و برشی که قرار هست بر بر روی آن دیتا شود؛ همینطور قطر استیل گزینه به کارگیری برش منجر آب شدن و یا این که سوختن نصیب گزینه حیث شود.

برش لیزری بدلیل اعتنا بالا و میزان مرغوب بودن زیاد عالی متاع نهایی، گزینه استقبال متعددی خدمات برش ورق استیل قرار گرفت. براین اساس شتاب برش محدود به شتاب واکنش شیمیایی فی مابین آهن و اکسیژن است.

برش با مشعل اکسیژن یا این که برش شعلهای، کهن ترین فرایند برشی هست که می توان بر روی ورقهای فولادی به کارگیری کرد. فلز برنج با به کارگیری از لیزر برش خورده و میزان مرغوب بودن آخری فعالیت تا حد زیاد متعددی ارتقاء می یابد و ارزش آن هم به طبع بالا می رود.

از معایب رویه برش واترجت هزینه بالای آن است. هزینه تجهیزات مقداری عمده از برش پلاسما اما ارزانتر از برش لیزر است.

همینطور ضخامت ورق در ادامه رویه واترجت نظیر برش لیزر و پلاسما محدود نیست. برش لیزر فرایند خیلی سریعی نیست، چون شالوده آن سوزاندن هست که از گرمای شدید یک پرتو لیزر متمرکز به جای شعله به کارگیری میکند.

سپس از برش ماده، نصیب بریده شده ماده با به کارگیری از یک گاز پاک می شود تا مرحله سوای ضایعات ایجاد شود.

از شما دعوت می نماییم که مطالب درج شده در ادامه وب وب سایت اینترنتی پیش بر روی خویش را ملازمت فرمایید تا داده ها کاملی را در ادامه خصوص طرز ی برش ورق استیل، به دست آورید.

کارمندان ما‌درها از متخصصان مخصوص به شخص میباشند که به جهت امداد به مشتریان در ادامه هر بخش از فرآیند پیشنهاد برش لیزر می توانند به شما امداد کنند.

برای افرادی که هر نوع نگرانی در ادامه گزینه دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در ادامه گزینه چگونگی به کارگیری از برش استیل با لیزر ، شما ممکن است می توانید با ما‌درها در ادامه برگه وب تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی میانه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *